İpucu

XNA ile geliştirdiğiniz oyunlar varsayılan olarak 800 x 600 boyutlarında bir pencerede oynatılır. Eğer siz bu pencereyi boyutlandırmak ve hatta Tam Ekran seçeneği eklemek isterseniz yapmanız gereken, oyun sınıfınızın constructor‘ına aşağıdaki kodları eklemektir;
graphics.PreferredBackBufferWidth = 1024; // Oyun penceresinin genişliği
graphics.PreferredBackBufferHeight = 768; // Oyun penceresinin yüksekliği
graphics.IsFullScreen = true; // Oyun, pencerede mi oynatılacak, yoksa tam ekran mı olacak
Bu kodları XNA – Oyun Temelleri yazımda yaptığımız oyuna uygularsak;
public GameLoop()
{
    this.Window.Title = "XNA - Oyun Temelleri";
    graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
    graphics.PreferredBackBufferWidth = 1024;
    graphics.PreferredBackBufferHeight = 768;
    graphics.IsFullScreen = true;
    Content.RootDirectory = "Content";
}